Bedrijveninfogids
Bedrijveninfogids
 
U bent hier: Marketingbureau >> Marketingbureau Amsterdam >> Loyalty Lab BV

LOYALTY LAB BV

Bedrijfsnaam

LOYALTY LAB BV

Adres

Van Slingelandtstraat 67
1051CG AMSTERDAM

Telefoon

020-7995046

Website

Producten lijken steeds meer op elkaar, terwijl klanten steeds meer van elkaar verschillen. Klanten zijn individualistisch, zelfbewust, gemakzuchtig en weten e met dank aan internet - precies wat er te koop is. Koopgedrag is daardoor niet langer generiek en lastig massamediaal te sturen. De vraag is: hoe wint u deze eigenzinnige consument nog voor uw bedrijf of product? En nog belangrijker, hoe zorgt u ervoor dat hij of zij ook klant blijft? Een bestaande klant behouden kost nog altijd vijf keer minder dan een nieuwe werven. Het onderkennen van de klantwaarde is daarom essentieel. Met een duidelijke focus op de lifetime value van de klant en niet op snelle winst. Dat betekent dat uw organisatie consequent feeling moet houden met de markt en met de beleving van de klant. Het is immers de klant die zijn vertrouwen geeft. En niet andersom. Anders gezegd, u moet vrienden worden of op zen minst goede bekenden. In de praktijk vraagt dat om tweerichtingsverkeer waarbij uw organisatie adequaat reageert op het gedrag van de individuele klant en deze op het juiste moment persoonlijke aandacht geeft. Als jong bureau wordt Loyalty Lab nu al gezien als een van de leidende spelers in Europa op het gebied van advies en uitvoering van klantcontactmanagement. In het bijzonder voor sectoren met getrapte distributie. Loyalty Lab weet daadwerkelijk de marketing in de keten te versterken. De Gartner CRM Excellence Award 2006 is een objectieve bevestiging van die positie. Loyalty Lab ontwikkelt en begeleidt doelgerichte en efficiente programmaes voor het behoud, groei en het werven van klanten op basis van klantrelatie, klantkennis en klantwaarde. Loyalty Lab realiseert de verbinding en regie van Sales en Marketing met IT, meetbaar, bestuurbaar, met hoog rendement voor (merk) fabrikant en retail. Inclusief een hoge kwalitatieve waardering door de eindconsument.

Kaart